Friday, December 8, 2017

Video The Making Of ...

Ini ialah projek berkumpulan bagi menghasilkan sebuah video yang berkonsep " the making of ....". 
Bertitik tolak daripada konsep berkenaan, maka saya dan rakan seperjuangan telah sepakat memilih untuk membuat model buah-buahan (strawberry).


Saya mewakili rakan seperjuangan mengucapkan sekalung terima kasih kepada barisan pensayarah subjek GGGE 2123 (teknologi dan inovasi dalam pendidikan). Secara umumnya saya mengucapkan terima kasih  kepada semua  #gengGGGE2123 yang banyak memberikan kerjasama dan secara khasnya saya secara peribadi ingin mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada rakan seperjuangan yang menjadi tulang belakang, pencetus serta mencetuskan idea-idea kreatif bagi melengkapkan tugasan ini .
Rakan seperjuangan yang menjadi tulang belakang bagi menghasilkan video ini  :-

Dari kiri : Natasha Md.Nizam, saya, Haziroh Zaki, Aufa Yusrizal 


No comments: